Thursday, July 19, 2012

::Salam Ramadhan ::

Salam, 

Esok lusa dah nak sambut puasa. Kejap ja masa berlalu. Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Salam Ramadhan untuk semua. Marilah kita sama-sama mengambil peluang ini untuk melipat gandakan amal ibadat. 10 malam yang pertama adalah rahmat, 10 malam kedua adalah pengampunan dan 10 malam terakhir adalah kebebasan dari api neraka. Allah buka seluas-luasnya untuk kita mengerjakan amal ibadat. Jangan lepaskan peluang ini...:)

Tahun ni tahun ke-dua bagi Wafeeya sambut ramadhan, dan tahun ke 6, Ameena bertemu ramadhan. Insyaallah, tahun ni nak ajar kak long untuk mula belajar puasa...dapat setengah hari pun jadi la, tapi kalau boleh harap dia dapat bertahan hingga waktu iftar. Nampak macam tak sabar dah dia nak join mama baba berpuasa...Tambah pulak Al-Fatih dah start dengan Sadaqah Fund sepanjang bulan puasa ni. Kalau Kaklong berpuasa, leh la join Iftar jamaie dengan kawan2 di Al-Fatih..

Moga kami sekeluarga dilimpahi rahmat dan keberkatan dari Allah dan diberi nikmat kesihatan dan umur supaya perjalanan puasa kami berjalan lancar.Insyaallah..


No comments:

Post a Comment