Wednesday, June 2, 2010

::1 bulan 30 hari lagi...::

Tengok tajuk mesti terfikir, knp dgn 1 bulan 30 hari lagi...kenapa la masa begitu pantas...kalau dihitung, dicongak, mesti la rasa cepat ja masa tu.
12 Julai ni saya dah start semester baru.Cepatnya rasa masa berlalu. Ini bermakna saya dah berada di semester kedua terakhir:)..kalau fikir camtu, tenang ja hati..tapi kalau nak pikir proposal nya thesis lum pikir lagi, mau tak tido malam dibuatnya..
Masuk sem depan ni, dah nak kena bagi tajuk, dan abtract...bila masa nak duduk pikir ni. tak start2 lagi ni...Idea tu dah ada, cuma......tak betul2 in detail. Supervisor pun belum booked lagi. Setakat emel nak tanya pendapat tu ada la...lum betul face to face lagi.Bila kan masa nya tu..belum decide lagi..harapnya sebelum end of June dah leh decide..Bantulah hambaMu, Ya Allah..
21 Jun 2010, dah kena start register...masa tu mesti dah rasa aura nak bz balik..
Sekarang ni, seronok sangat, sbb balik keje leh trus balik rumah, tak der la nak ke kuliah bagai..happy je, tenang je...leh la balik rumah masak2, rehat...Nanti dah masuk Sem, susah la nak bertapa kat dapur tu..masak pun ala kadar jer..
Dan satu lagi, ALHAMDULILLAH, saya bersyukur sgt,result alhamdulillah..Memang tak sangka subject yang sy rasa tak leh score A..sy dapat A..Rasa berbaloi sgt.Sbb Lecturer tu memang jenis particular, details, jenis yang baca word by word, yang 'cerewet' la..Kalau ingat balik, memang subjek tula saya menangis. Boleh tepon hubby on the way blik dari kuliah, memang tak tahan dah rasa penat, sbb keja yg lecturer tu bagi punyala banyak, rasa macam tak cukup masa nak buat semua, sbb saya kan keje. Tapi Alhamdulillah, dengan keizinanNya, saya dapat lalui dan tempuh...Memang berbaloi2 dgn penat lelah saya...:)
Syukur Ya Allah. Moga masa akan datang , saya akan lebih tabah dan gigih lagi..
Doakan saya ya kawan2....:)

2 comments:

  1. insya-allah, pizah boleh buat punya!!
    sarah pun lulus exam dia baru2 nih. alhamdulillah.

    Allah mesti tolong kalau niat kita ikhlas kerana-Nya.
    tambah2 pulak ada sokongan suami, insya-allah,Allah permudahkan jalan utk kita.

    Na yg taktau lg bila mau sambung..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Insyaallah Na..Itula selalu ingat. Kalau betul2 usaha, selebihnya tawakal pd Allah..:)

    Nanti turn Na lak..Ada la tu time betul2 bersedia..

    ReplyDelete