Sunday, November 8, 2009

::Ofis Saya Vs Ofis Hubby::

Sajer nak abadikan kenangan di ofis..nak letak few gambar dalam bilik saya dan bilik hubby.saje kenangan nak tunjuk kat Nina bila dia besar nanti..Boleh la compare ape bezanya ofis saya dan hubby...Selalu jgk saya singgah ofis hubby, bila dia tertinggal barang ke..dulu time tak der broadband,sy rajin la jgk bertapa kat situ sbb ada wireless...Tapi ketara sekali, bilik saya penuh dgn file, hubby lak penuh dengan buku, satu rak besar buku dia...


Ofis Hubby cinta hati saya



(simple je kan bilik dia....)

Ofis saya lak macam kat bawah ni.....



(Atas meja ada stationery, stamping, losyen pun ada..):D



(Gambar hubby dan Nina & Kami berdua...sajak khas dari hubby saya tampal sekali)




(saya nak interprem jugak)

No comments:

Post a Comment